W ramach szkolenia uczestnicy zapoznają się z podstawowymi zasadami prowadzenia influencer marketingu w social media, uwzględniając wytyczne Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK). Podczas szkolenia uczestnicy zapoznają się z rozróżnieniem pomiędzy działalnością kwalifikowaną jako reklama, a neutralnymi komercyjnie rekomendacjami. Omówione zostaną także zasady prawidłowego oznaczania współprac komercyjnych, a także promowania własnych towarów i usług z wykorzystaniem kanałów on-line (autopromocja). Przekażemy również informację, względem jakich produktów i usług reklama jest zakazana (np. niektóre wyroby medyczne), a jakie produkty reklamować można z uwzględnieniem ograniczeń prawnych (np. żywność, produkty kosmetyczne). Na koniec osoby uczestniczące w szkoleniu poznają zakres odpowiedzialności i katalog sankcji za naruszenie przepisów w zakresie influencer marketingu, w tym także konsekwencji wizerunkowych. Całość warsztatu prowadzona będzie w oparciu o metodę case-study, aby zapewnić najwyższy poziom praktycznej wiedzy.
Uczestnicy szkolenia otrzymają certyfikat uczestnictwa oraz materiały szkoleniowe w pliku PDF.
Szkolenie prowadzi prawniczka Centrum Prawa Żywnościowego i Produktowego – Alicja Michałowska.