Reklama mocnych alkoholi w Polsce jest zabroniona. Przepisy jasno precyzują, że promocja w telewizji czy w przestrzeni publicznej jest nielegalna. Jak wygląda to jednak w internecie?
Czytając ustawę antyalkoholową można wywnioskować, że każde działanie zmierzające do publicznego rozpowszechniania znaków towarowych napojów alkoholowych uznaje się za (niedozwoloną) reklamę napojów alkoholowych. Zakaz reklamy może dotyczyć treści publikowanych w Internecie – niezależnie od tego czy będzie to np. filmik wideo, artykuł w czasopiśmie internetowym czy wpis na portalu społecznościowym.
Dla portalu wiadomoscispozywcze.pl, specjalista naszej kancelarii – Patryk Kalinowski wyjaśnił, jak sprawa wygląda w praktyce – czy można reklamować alkohol w internecie, jakie kary grożą za niedozwoloną reklamę alkoholu oraz przede wszystkim konkretnie jakie działania są uznawane za zabronione.
Zapraszamy do zapoznania się z całym artykułem, który dostępny jest TUTAJ.