MEDIA: OBOWIĄZKI ZWIĄZANE Z ETYKIETOWANIEM ŻYWNOŚCI

MEDIA: OBOWIĄZKI ZWIĄZANE Z ETYKIETOWANIEM ŻYWNOŚCI

Na sprzedawcach żywności ciążą obowiązki związane z odpowiednim jej znakowaniem. W najnowszym artykule w magazynie „Hurt & Detal” radca prawny Paulina Szczypkowska wyjaśnia zakres odpowiedzialności sprzedawcy w przypadku handlu produktami pakowanymi oraz tymi sprzedawanymi luzem. Dodatkowo ekspert kancelarii omawia szczegółowe wytyczne związane ze sprzedażą mięsa, chleba, oraz ryb i owoców morza. Radca prawny przypomina również o nowym przepisie, w myśl którego sprzedawane ziemniaki muszą być oznaczone flagą kraju, z którego pochodzą.

Pełen artykuł dostępny jest we wrześniowym numerze miesięcznika, można go przeczytać TUTAJ

Jakie informacje obowiązkowe powinny znaleźć się na opakowaniu zbiorczym w którym żywność jest prezentowana w obrocie?