Negatywne komentarze na Google i Allegro – jak reagować, aby chronić renomę marki?

W ramach szkolenia uczestnicy zapoznają się z dostępnymi rozwiązaniami reagowania na negatywne komentarze wystawione na platformie sprzedażowej Allegro i w Google.

Data szkolenia
Na zamówienie
Koszt szkolenia (1 uczestnik)

W ramach szkolenia uczestnicy zapoznają się z dostępnymi rozwiązaniami reagowania na negatywne komentarze wystawione na platformie sprzedażowej Allegro i w Google.

Omówione zostaną sposoby odpowiadania na negatywne komentarze w taki sposób, aby korzystnie dla marki zarządzić ryzykiem wizerunkowym.

Podczas szkolenia uczestnicy uzyskają informację o procedurach odwołania się od tych komentarzy – zarówno z poziomu samej platformy, jak i z wykorzystaniem narzędzi prawa cywilnego.

HARMONOGRAM SZKOLENIA

Program szkolenia obejmuje:

  1. Negatywne komentarze – jak odpowiadać?
  2. Kwestionujemy komentarze
  • narzędzia dostępne z poziomu platform Google i Allegro
  • działania wynikające z przepisów prawa

 

POZOSTAŁE SZKOLENIA Zobacz także

Czekamy na Ciebie Napisz do nas!

Nasze usługi kierujemy do wszystkich podmiotów prywatnych i publicznych związanych z sektorem rolno-spożywczym: przedsiębiorstw indywidualnych (producenci, przetwórcy, agenci, dystrybutorzy, importerzy) oraz organizacji. Pomagamy wszystkim – od międzynarodowych korporacji po start-upy.