Prawidłowe znakowanie i marketing pro-, pre-, post- oraz synbiotyków nastręcza branży spożywczej wielu trudności. Podczas szkolenia omówione zostaną aspekty prawne komunikacji produktowej dotyczącej tzw. „biotyków”, z uwzględnieniem praktyki i wytycznych urzędów kontrolnych.
Szkolenie kierowane jest do wszystkich osób, które wprowadzają lub zamierzają wprowadzać na rynek innowacyjną żywność.
Zapisz się na szkolenie a dowiesz się m.in.:
- Jakie są różnice pomiędzy pro-, pre-, post- oraz synbiotykami?
- Jaka jest geneza problemu ze stosowaniem ww. terminów w etykietowaniu, prezentacji i reklamie środków spożywczych?
- Jak bezpiecznie znakować „biotyki”? Czy możliwe jest zgodne z prawem informowanie o ich korzystnym wpływie na zdrowie?
- Jakie jest aktualne podejście polskich organów Inspekcji Sanitarnej do suplementów diety i FSMP z „biotykami” ?
- Jakie mogą grozić konsekwencje za niedozwolone znakowanie i reklamę?
Każdy uczestnik otrzymuje certyfikat oraz prezentację ze szkolenia w pliku PDF.
W przypadku każdego szkolenia istnieje możliwość indywidualnego wdrożenia pre- oraz post-testów wiedzy dla uczestników. Jeśli chcesz uzyskać ofertę prosimy o wcześniejszy kontakt na adres: szkolenia@food-law.pl
PROWADZĄCY: Szkolenie prowadzi prawniczka Centrum Prawa Żywnościowego i Produktowego – Aleksandra Sagan.