ABC znakowania żywności – prawo i praktyka

Szkolenie dotyczy podstawowych aspektów znakowania produktów spożywczych. W przystępny sposób z perspektywy praktycznej omawiamy informacje obowiązkowe, które muszą znaleźć się na etykiecie żywności, oraz reguły stosowania informacji dobrowolnych.

Data szkolenia
Na zamówienie
Miejsce
Warszawa
Czas trwania
5 godz.
Koszt szkolenia (1 uczestnik)

Szkolenie dotyczy podstawowych aspektów znakowania produktów spożywczych. W przystępny sposób z perspektywy praktycznej omawiamy informacje obowiązkowe, które muszą znaleźć się na etykiecie żywności, oraz reguły stosowania informacji dobrowolnych.

Szkolenie jest przeznaczone dla przedsiębiorstw z branży spożywczej (przede wszystkim działów marketingu i jakości), a także organów kontroli żywności.

Uczestnicy szkolenia otrzymają certyfikat uczestnictwa oraz materiały szkoleniowe w pliku PDF.

Szkolenie prowadzą eksperci Centrum Prawa Żywnościowego i Produktowego – Iga Henc oraz Aleksandra Jasieniak.

HARMONOGRAM SZKOLENIA

Czas trwania szkolenia:
10:00 - 15:00

Program szkolenia obejmuje następujące zgadnienia:

  1. Nazwy środków spożywczych – jak je poprawnie konstruować;
  2. Wykaz składników środków spożywczych – jak go właściwie deklarować;
  3. Alergeny w etykietowaniu żywności;
  4. Wartość odżywcza – informacja obowiązkowa oraz dobrowolne systemy znakowania;
  5. Ilość netto środków spożywczych;
  6. Okres przydatności do spożycia w etykietowaniu żywności;
  7. Deklaracja pochodzenia produktów i składników środków spożywczych;
  8. Marketing na etykiecie – czyli jak promować żywność zgodnie z prawem;
  9. Jak prawidłowo prezentować informacje dotyczące żywności.

POZOSTAŁE SZKOLENIA Zobacz także

Food-law.pl - formularz kontaktowy

Czekamy na Ciebie Napisz do nas!

Nasze usługi kierujemy do wszystkich podmiotów prywatnych i publicznych związanych z sektorem rolno-spożywczym: przedsiębiorstw indywidualnych (producenci, przetwórcy, agenci, dystrybutorzy, importerzy) oraz organizacji. Pomagamy wszystkim – od międzynarodowych korporacji po start-upy.