W odniesieniu do etykietowania mięsa i wyrobów mięsnych prawo żywnościowe przewiduje szereg wymogów szczegółowych. Dotyczą one nie tylko nazewnictwa produktów mięsnych, ale również deklaracji wykazu składników (w tym ustalania ilościowej zawartości składników, pomijania składników w wykazie) czy pochodzenia produktu i podstawowego składnika. Chcąc wyróżnić swój produkt pośród konkurencyjnych, producenci często sięgają po różnego rodzaju określenia marketingowe, których stosowanie może okazać się ryzykowne, jeśli zostaną uznane za wprowadzające konsumenta w błąd. Na szkoleniu w praktyczny sposób zostaną przedstawione wybrane aspekty etykietowania mięsa i produktów mięsnych w oparciu o przykłady rynkowe, szeroką praktykę organów urzędowej kontroli żywności oraz orzecznictwo sądów administracyjnych.
Szkolenie kierowane jest do przedsiębiorców z branży mięsnej, osób zajmujących się znakowaniem środków spożywczych, opracowywaniem nowych produktów i wprowadzaniem produktów do obrotu, osób chcących poszerzyć swoją wiedzę w zakresie znakowania żywności.
Każdy uczestnik otrzymuje certyfikat oraz prezentację ze szkolenia w pliku PDF.
W przypadku każdego szkolenia istnieje możliwość indywidualnego wdrożenia pre- oraz post-testów wiedzy dla uczestników. Jeśli chcesz uzyskać ofertę prosimy o wcześniejszy kontakt na adres: szkolenia@food-law.pl
PROWADZĄCY: Szkolenie prowadzą eksperci Centrum Prawa Żywnościowego i Produktowego z zakresu znakowania żywności.