Reklama wyrobów medycznych – co się zmieni?

Szkolenie zawiera szczegółowe omówienie zmian w zakresie reklamy wyrobów medycznych, w tym influencer marketingu, wprowadzonych do polskiego prawa nową ustawa o wyrobach medycznych.

Data szkolenia
Na zamówienie
Czas trwania
2 godz.
Koszt szkolenia

Szkolenie zawiera szczegółowe omówienie zmian w zakresie reklamy wyrobów medycznych, w tym influencer marketingu, wprowadzonych do polskiego prawa nową ustawa o wyrobach medycznych. Podczas szkolenia krok po kroku omówione zostaną nowe ograniczenia, które zobowiązani są uwzględnić przedsiębiorcy podczas komercyjnej prezentacji wyrobów . Zgromadzoną wiedzę uczestnicy szkolenia będą mogli przetestować w ramach kilku case-study, które potem będą wspólnie omawiane. Ponadto w ramach spotkania podzielimy się wiedzą o zakresie odpowiedzialności i potencjalnych sankcjach za naruszenie przepisów.

Uczestnicy szkolenia otrzymają certyfikat uczestnictwa oraz materiały szkoleniowe w pliku PDF.
Szkolenie prowadzi prawniczka Centrum Prawa Żywnościowego i Produktowego – Alicja Michałowska.

HARMONOGRAM SZKOLENIA

Czas trwania szkolenia:
10:00 - 12:00

Program szkolenia obejmuje:

  1. Wyrób medyczny – czyli co?
  • definicja „wyrobu medycznego”
  • wskazanie zróżnicowania kategorii produktowej
  • wyjaśnienie, jak zidentyfikować produkt będący wyrobem medycznym w oparciu o charakterystyczne elementy znakowania
  • podstawowe akty prawne regulujące tę kategorię produktową
  1. Reklama wyrobów medycznych
  • reżim reklamy wyrobów medycznych w Polsce kiedyś i dziś
  • nowe ograniczenia i zakazy marketingowe
  • zakres dozwolonych prawem komunikatów
  • reklama zgodna z przepisami – jak wygląda i co zawiera?
  • case-study: sprawdzamy wiedze w praktyce
  1. Odpowiedzialność i sankcje
  • kto odpowiada za naruszenie wymogów dotyczących reklamy i czy można się z tej odpowiedzialności zwolnić?
  • czym może skutkować złamanie przepisów

POZOSTAŁE SZKOLENIA Zobacz także

Czekamy na Ciebie Napisz do nas!

Nasze usługi kierujemy do wszystkich podmiotów prywatnych i publicznych związanych z sektorem rolno-spożywczym: przedsiębiorstw indywidualnych (producenci, przetwórcy, agenci, dystrybutorzy, importerzy) oraz organizacji. Pomagamy wszystkim – od międzynarodowych korporacji po start-upy.