W ramach szkolenia uczestnicy poznają wymogi prawne dotyczące znakowania żywności kierowanej do dzieci powyżej 3 r.ż. Podczas spotkanie przedstawione zostaną zasady, które należy uwzględnić projektując produkty dedykowane dzieciom. Dyskusji poddane zostaną również aspekty komunikacji wizerunkowej produktów kierowanych do maluchów.
W szkoleniu przedstawione zostaną praktyczne problemy, z jakimi borykają się przedsiębiorcy planujący kierować swoje produkty do młodych konsumentów. Na przykładzie case study wyjaśniony zostanie schemat działania w przypadku tej specyficznej kategorii produktowej.
Każdy uczestnik otrzymuje certyfikat oraz prezentację ze szkolenia w pliku PDF.
W przypadku każdego szkolenia istnieje możliwość indywidualnego wdrożenia pre- oraz post-testów wiedzy dla uczestników. Jeśli chcesz uzyskać ofertę prosimy o wcześniejszy kontakt na adres: szkolenia@food-law.pl
PROWADZĄCY: Szkolenie prowadzi prawnik Centrum Prawa Żywnościowego i Produktowego – adwokat Marcin Rytel.