Nasza Kancelaria miała przyjemność brać udział w tegorocznej edycji Forum Marketingu Zintegrowanego. W debacie „Covid to tylko przygrywka – co może zrobić marketer, by uratować Ziemię?” reprezentowała nas Alicja Michałowska, która opowiedziała o najważniejszych wnioskach płynących z Raportu „Ziemianie Regulują”. W swoim wystąpieniu prawniczka CPŻ wskazała, jak marketerzy mogą wykorzystać prawo żywnościowe, by wspierać rozwiązania pro-środowiskowe, a także jak osoby odpowiedzialne za marketing mogą na swoją korzyść wykorzystać np. możliwość wskazania śladu węglowego na etykiecie czy promowanie fleksitarianizmu w komunikacji marketingowej. Nie zabrakło praktycznych przykładów oraz omówienia konieczności edukowania konsumentów w zakresie przeciwdziałania marnowaniu żywności, a także przywołania trendów dotyczących rosnącej ciekawości i świadomości ekologicznej.
Wydarzenie zorganizowało Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
Z Raportem „Ziemianie Regulują” autorstwa ekspertów Centrum Prawa Żywnościowego mogą się Państwo Zapoznać TUTAJ